Sprzedawaj lokalnie jest projektem grupy Pchli Targ Miastko

Sprzedawaj lokalnie w Miastku przedmioty których już nie potrzebujesz w swojej szafie, tworzysz rękodzieło, albo produkujesz lokalnie coś tak bardzo charakterystycznego że warto o tym powiedzieć światu, zapraszamy.

Pierwszy Pchli Targ w Miastku

Pewnie nie raz już natrafiłeś na Informacje na Temat planów zorganizowania wydarzenia Pod tytułem Pchli Targ Miastko. To Wydarzenie handlowe skierowane do każdego kowalskiego, który ma w swoim garażu dużo nie potrzebnych już przedmiotów. Ale to również propozycja dla tych którzy chcieli by przewietrzyć swoją szafe. Sprzedawać będzie mógł każdy, również firmy zajmujące się handlem. Nie mniej ta jest skierowana do Kowalskiego, który ma w garażu, szafie, piwnicy, strychu niepotrzebne rzeczy. Cały czas przyglądamy innym podobnym imprezą i z pewnością wybierzemy najbardziej pasujące elementy i dostosujemy je do lokalnej społeczności. Wyprzedaż garażowa u nas zwana Pchlim Targiem ma być wydarzeniem cyklicznym. Dzięki czemu ludzie z okolicznych miast będą mogli zaplanować swoją wizytę

 W poszukiwaniu aktualnych ofert sprawdź odnośnik Oferty pracy w Niemczech, dzięki czemu oszczędzisz czas na poszukiwanie Ofert pracy dzięki którym zarobisz wynagrodzenie w Euro. 


Co bardziej liczy się w Pracy? Konkretne pieniądze czy dobra zabawa dzięki której możesz żywo spędzić czas i dobrze się bawić ? Publikuje tu ogłoszenie od zaprzyjaźnionych znajomych. Jeśli miałbyś ochotę aplikować zapraszam cię do kontaktu na poniżej podany numer telefonu.

Pchli targ, flohmarkt, Wyprzedaż Garażowa, Targ staroci

Aby coś tu kupić lub wymienić, możesz również przystąpić do bloga. Wystarczy zostawić komentarz pod odpowiednim postem, a szczegóły dogadać z właścicielem przedmiotu na mejla. Blog jest wspólny, a o porządek na nim dbają kolejno różne osoby. admin jest tu gieldamiastko@gmail.com

wtorek, 19 maja 2020

GPS, Radio samochodowe z Androidem

Witam wszystkich i każdego z osobna. Dzisiejszego albo wczorajszego dnia, (nie jestem pewien kiedy opublikuje tekst na blogu) na naszej grupie na Facebooku Pchli Targ Miastko na której możesz się zaopatrzyć się w różnego rodzaju produkty znalazłem ciekawy przedmiot którym jest: radio samochodowe z systemem android oraz GPS'em.
Myślę, że jest to bardzo ciekawy produkt, nigdy się chyba jeszcze nie spotkałem z radiem które ma system android. Naszły mnie takie przemyślenia, że za kilka lat może to być całkiem ciekawy dodatek do samochodów osobowych, chociaż w sumie nie tylko do osobowych.

Mówiąc za kilka lat mam na myśli czas w którym takie dodatki będą już na tyle dobrze rozwinięte, że nie będzie w nich tyle błędów co teraz.
Z tego co zauważyłem takie radia zaczęto produkować dosyć niedawno, więc jestem przekonany, iż potrzebne będzie jeszcze duzo poprawek.
System  operacyjny radia to Android 8.1 czyli jeden z najnowszych i moim zdaniem jeden z najbardziej stabilnych wersji systemów Android.
Radio posiada również port USB dzieki któremu podłaczysz pendrive, dysk przenośny albo naładujesz sobie telefon.
Co do podzespołów radia: 2GB pamięci RAM, myślę że w tym przypadku te 2GB wystarczą żeby radio działało płynnie i nie zacinało się oraz 16GB pamięci wewnętrznej na której możesz trzymać swoje ulubione piosenki, filmy, zdjęcia i nie wiem co jeszcze bo nie miałem nigdy takiego radia, ale myślę, że możesz zapisać praktycznie wszystko w pamięci tego radia.
Radio posiada równeż antenę GPS, więc raczej nie powinieneś się zgubić jadąc do...właściwie gdziekolwiek.
Kolejną rzeczą wartą opisania oraz negocjacji jest cena tego radia.
Biorąc pod uwagę funkcjonalność produktu można by dosyć długo dyskutować ale technicznie oceniając podzespoły tego radia można by dyskutować o wiele dłużej.
Jedni powiedzą, że nic więcej nie potrzeba, a moje zdanie na ten temat jest takie, iż cena jest trochę za wysoka ale z racji tej, że produkt nie jest mój i to nie ja go sprzedaje za dużo do powiedzenia na ten temat nie mam, chociaż praktycznie rzecz biorąc nie mam nic do powiedzenia na ten temat.
A więc cena produktu to 500zł. Osobiście polecam takie radio szczególnie osobą które dużo podróżują, zawsze fajnie jest mieć ze sobą coś głośnego, gadającego jednocześnie nie będącego dzieckiem. Myślę, że to wszystko co chciałem powiedzieć, to tyle na dziś.

To wszystko znajdziesz na Pchlim Targu Miastko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz zaproponować firmę którą rekomendujesz jako lokalnego producenta lub usługodawcę to zostaw tu opis namiary opisz co oferuje ten przedsiębiorca. Pamiętaj by zostawić też jakiś kontakt, zwykle bedzie to nr telefonu. Ufam że brak ograniczeń nie sprawi że bedziemy mieli więcej z tym pracy. pozdrawiam