Dziś dam wam kilka prostych rad, jak mówić o przedmiotach, by się sprzedały. Zacznijmy od pierwszej rzeczy.
Zobacz również LOkalnego turystę
Rzecz pierwsza może brzmieć banalnie, jednak jest to często popełniany błąd. Nie mów o cechach widocznych gołym okiem! Na przykład kiedy sprzedajesz koszulkę w paski, nie musisz powtarzać, że ma paski. To zmniejszy efektywność Twojej sprzedaży. Jednak pamiętaj, by wstawić wyraźne zdjęcia lub w przypadku targu pokazać koszulkę.
Więcej ciekawych przedmiotów znajdziesz na Pchlim Targu Miastko
Rzecz druga. Wymień WSZYSTKIE wymiary. Jeśli sprzedajesz ubrania nie myśl, że wystarczy napisać tylko np. rozmiar L. To błędne myślenie. Tym bardziej jeśli sprzedajesz w internecie. Jeżeli sprzedajesz na targu warto zaopatrzyć się w mini-przymierzalnie. To ułatwi Ci robotę, a klient będzie mógł dokładnie sprawdzić jak leży na nim produkt. O ile masz taką możliwość, kiedy nie bierzesz pod uwagę powstania szatni, lepiej przygotuj sobie wymiary każdej rzeczy.
Rzecz trzecia. NIE UKRYWAJ WAD! Jeśli przedmiot ma jakąkolwiek wadę umieść zdanie o tym w opisie. Czy to na targu, czy internecie. W ten sposób zyskasz zaufanie wśród klientów.
Rzecz czwarta. Opowiadając o produkcie, twórz wyczerpujące opisy. Tak, aby klient nie musiał się pytać o coś dodatkowo. To z pewnością poprawi Twoją sprzedaż.
Rzecz piąta. Zawsze pisz zalety, dodatkowe cechy oraz przydatność danego produktu. Np. jeżeli usiłujesz sprzedać kurtkę, to nie pisz w opisie ,,Sprzedam niebieską kurtkę z kapturem'', wykorzystaj jej cechy. Jeśli oczywiście je posiada. Jeśli kurtka jest wodoodporna napisz to. Jeśli jest plamoodporna napisz to. Takie przedmioty zdają się mieć większą wartość dla klientów.
Rzecz szósta. Ten podpunkt jest raczej dla właścicieli sklepów internetowych. Chodzi o wstawianie jak największej liczby zdjęć. Oczywiście nie takich samych. Mam na myśli zdjęcie materiału z przybliżenia, zdjęcie zamka, zdjęcie całości, jeśli produkt ma wadę, to także zdjęcie wady. Najlepiej sprzedają się ubrania, które są sfotografowane na modelu. Oczywiście nie musi być to profesjonalny model. Może to być kolega, koleżanka, a także manekin. Ważne, aby zdjęcia przedstawiały jak na człowieku leży dany produkt.
Rzecz siódma. NIGDY nie kopiuj opisów od kogoś innego. Możesz tego nie wiedzieć, ale spora część ludzi szybko zorientuje się, że po prostu nie jest twój. Opisy też nie powinny być jednakowe dla każdego przedmiotu. Musisz wykazać się kreatywnością i oryginalnością.
Rzecz ósma. Nie popełniaj błędów ortograficznych, stylistycznych oraz składniowych. Wiele osób zwraca na takie rzeczy uwagę. Poprawne pisanie potencjalnie zwiększy Twoją dojrzałość oraz postawi Cię w pozytywnym świetle pod kątem zaufania.
Rzecz dziewiąta. Używaj akapitów, wypunktować, słów kluczowych oraz języka opisów. To zwiększy Twoje kompetencje jeśli chodzi o pozycjonowanie strony SEO oraz pozytywnie wpłynie na rozwój twojej działalności.
Myślę, że tym postem pokazałam Wam jak ważny jest dobry, przemyślany opis. Zastosuj moje rady i daj znać w komentarzu jak wpłynęły na Twoją sprzedaż! Przypominam, że pozycjonowanie daje rezultaty po ok. kilku miesiącach!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeśli chcesz zaproponować firmę którą rekomendujesz jako lokalnego producenta lub usługodawcę to zostaw tu opis namiary opisz co oferuje ten przedsiębiorca. Pamiętaj by zostawić też jakiś kontakt, zwykle bedzie to nr telefonu. Ufam że brak ograniczeń nie sprawi że bedziemy mieli więcej z tym pracy. pozdrawiam