Sprzedawaj lokalnie jest projektem grupy Pchli Targ Miastko

Sprzedawaj lokalnie w Miastku przedmioty których już nie potrzebujesz w swojej szafie, tworzysz rękodzieło, albo produkujesz lokalnie coś tak bardzo charakterystycznego że warto o tym powiedzieć światu, zapraszamy.

Pierwszy Pchli Targ w Miastku

Pewnie nie raz już natrafiłeś na Informacje na Temat planów zorganizowania wydarzenia Pod tytułem Pchli Targ Miastko. To Wydarzenie handlowe skierowane do każdego kowalskiego, który ma w swoim garażu dużo nie potrzebnych już przedmiotów. Ale to również propozycja dla tych którzy chcieli by przewietrzyć swoją szafe. Sprzedawać będzie mógł każdy, również firmy zajmujące się handlem. Nie mniej ta jest skierowana do Kowalskiego, który ma w garażu, szafie, piwnicy, strychu niepotrzebne rzeczy. Cały czas przyglądamy innym podobnym imprezą i z pewnością wybierzemy najbardziej pasujące elementy i dostosujemy je do lokalnej społeczności. Wyprzedaż garażowa u nas zwana Pchlim Targiem ma być wydarzeniem cyklicznym. Dzięki czemu ludzie z okolicznych miast będą mogli zaplanować swoją wizytę

 W poszukiwaniu aktualnych ofert sprawdź odnośnik Oferty pracy w Niemczech, dzięki czemu oszczędzisz czas na poszukiwanie Ofert pracy dzięki którym zarobisz wynagrodzenie w Euro. 


Co bardziej liczy się w Pracy? Konkretne pieniądze czy dobra zabawa dzięki której możesz żywo spędzić czas i dobrze się bawić ? Publikuje tu ogłoszenie od zaprzyjaźnionych znajomych. Jeśli miałbyś ochotę aplikować zapraszam cię do kontaktu na poniżej podany numer telefonu.

Pchli targ, flohmarkt, Wyprzedaż Garażowa, Targ staroci

Aby coś tu kupić lub wymienić, możesz również przystąpić do bloga. Wystarczy zostawić komentarz pod odpowiednim postem, a szczegóły dogadać z właścicielem przedmiotu na mejla. Blog jest wspólny, a o porządek na nim dbają kolejno różne osoby. admin jest tu gieldamiastko@gmail.com

niedziela, 21 czerwca 2020

Jak mówić o przedmiotach na targu lub w internecie, by ludzie je kupili?


Dziś dam wam kilka prostych rad, jak mówić o przedmiotach, by się sprzedały. Zacznijmy od pierwszej rzeczy.


Zobacz również LOkalnego turystę


Rzecz pierwsza może brzmieć banalnie, jednak jest to często popełniany błąd. Nie mów o cechach widocznych gołym okiem! Na przykład kiedy sprzedajesz koszulkę w paski, nie musisz powtarzać, że ma paski. To zmniejszy efektywność Twojej sprzedaży. Jednak pamiętaj, by wstawić wyraźne zdjęcia lub w przypadku targu pokazać koszulkę.

Rzecz druga. Wymień WSZYSTKIE wymiary. Jeśli sprzedajesz ubrania nie myśl, że wystarczy napisać tylko np. rozmiar L. To błędne myślenie. Tym bardziej jeśli sprzedajesz w internecie. Jeżeli sprzedajesz na targu warto zaopatrzyć się w mini-przymierzalnie. To ułatwi Ci robotę, a klient będzie mógł dokładnie sprawdzić jak leży na nim produkt. O ile masz taką możliwość, kiedy nie bierzesz pod uwagę powstania szatni, lepiej przygotuj sobie wymiary każdej rzeczy.

Rzecz trzecia. NIE UKRYWAJ WAD! Jeśli przedmiot ma jakąkolwiek wadę umieść zdanie o tym w opisie. Czy to na targu, czy internecie. W ten sposób zyskasz zaufanie wśród klientów.

Rzecz czwarta. Opowiadając o produkcie, twórz wyczerpujące opisy. Tak, aby klient nie musiał się pytać o coś dodatkowo. To z pewnością poprawi Twoją sprzedaż. 

Rzecz piąta. Zawsze pisz zalety, dodatkowe cechy oraz przydatność danego produktu. Np. jeżeli usiłujesz sprzedać kurtkę, to nie pisz w opisie ,,Sprzedam niebieską kurtkę z kapturem'', wykorzystaj jej cechy. Jeśli oczywiście je posiada. Jeśli kurtka jest wodoodporna napisz to. Jeśli jest plamoodporna napisz to. Takie przedmioty zdają się mieć większą wartość dla klientów.

Rzecz szósta. Ten podpunkt jest raczej dla właścicieli sklepów internetowych. Chodzi o wstawianie jak największej liczby zdjęć. Oczywiście nie takich samych. Mam na myśli zdjęcie materiału z przybliżenia, zdjęcie zamka, zdjęcie całości, jeśli produkt ma wadę, to także zdjęcie wady. Najlepiej sprzedają się ubrania, które są sfotografowane na modelu. Oczywiście nie musi być to profesjonalny model. Może to być kolega, koleżanka, a także manekin. Ważne, aby zdjęcia przedstawiały jak na człowieku leży dany produkt.

Rzecz siódma. NIGDY nie kopiuj opisów od kogoś innego. Możesz tego nie wiedzieć, ale spora część ludzi szybko zorientuje się, że po prostu nie jest twój. Opisy też nie powinny być jednakowe dla każdego przedmiotu. Musisz wykazać się kreatywnością i oryginalnością.

Rzecz ósma. Nie popełniaj błędów ortograficznych, stylistycznych oraz składniowych. Wiele osób zwraca na takie rzeczy uwagę. Poprawne pisanie potencjalnie zwiększy Twoją dojrzałość oraz postawi Cię w pozytywnym świetle pod kątem zaufania.

Rzecz dziewiąta. Używaj akapitów, wypunktować, słów kluczowych oraz języka opisów. To zwiększy Twoje kompetencje jeśli chodzi o pozycjonowanie strony SEO oraz pozytywnie wpłynie na rozwój twojej działalności.


Myślę, że tym postem pokazałam Wam jak ważny jest dobry, przemyślany opis. Zastosuj moje rady i daj znać w komentarzu jak wpłynęły na Twoją sprzedaż! Przypominam, że pozycjonowanie daje rezultaty po ok. kilku miesiącach!

Więcej ciekawych przedmiotów znajdziesz na Pchlim Targu Miastko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz zaproponować firmę którą rekomendujesz jako lokalnego producenta lub usługodawcę to zostaw tu opis namiary opisz co oferuje ten przedsiębiorca. Pamiętaj by zostawić też jakiś kontakt, zwykle bedzie to nr telefonu. Ufam że brak ograniczeń nie sprawi że bedziemy mieli więcej z tym pracy. pozdrawiam